1 stycznia 2023

Nie tylko z okazji urodzin itp.

 Dziś moje urodziny jaki taki wybitnie szczególny że jeśli ktoś ma pamiętać cały rok a nie od święta z okazji urodzin bardzo boli mnie to że niektórzy ludzie właśnie tak robią ja pamiętam o wszystkich w moim życiu mimo tego że wielu ludzi zrobiło mi ogromną krzywdę to i tak o nich pamiętam nie jest to tylko wtedy kiedy jakieś szczególne takie jak na przykład święta czy urodziny czy też inne okazje po prostu pamiętam o wszystkich ludziach którzy są w moim życiu i byli kiedyś ważni mimo wszystkich błędów jakie popełnili na przykład wobec mnie myślę że świętowania urodzin to tylko tego Jak długo żyją na świecie A każdy wie jak długo żyje i ile czasu mu zostało A poza tym nie my oceniamy to kiedy nadejdzie na ziemi lepszy świat jesteś wiele ważniejszy od nas to on wie przyjdzie ten lepszy czas gdy wszyscy będziemy szczęśliwi zdrowi weseli. Po co czekać na nowy rok żeby się zatrzymać przez chwilę czy aby na pewno jestem dobrym człowiekiem czy aby na pewno uczciwie postępuje wobec ludzi którzy są obok mnie? Tak sobie myślę że ty nie o to chodzi przy okazji w roku zatrzymywać ją można zawsze wtedy kiedy potrzeba tylko od święta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za wszyskie mile slowa ale konsukwna krytke:*