7 stycznia 2023

kluczem do mojej do mojej duszy jest wrażliwość

[ ] Witajcie kochani dziś chcę wam opisać coś co dotarła do mnie całkiem niedawno. Od dawna już wiem że jestem osobą wysoko wrażliwą i bardzo empatyczną co za tym idzie potrafię odczuć emocje które odczuwają osoby bardzo bliskie czasami niszczy mnie to psychicznie ponieważ osoby którym chce pomagać i z którym chce być bo wiem że jest im ciężko uważają że jestem osobą wredną i że ciągle krzyczę itd a to wcale tak nie jest Ja po prostu umiem założyć cude buty i przejść kawałek czyj
[ ] ejś drogi jeśli ktoś jest bliski mojemu sercu tego samego wymagałabym od osób mnie otaczających ale niestety dzisiejszy świat zagubił gdzieś tą właśnie wysoko wrażliwość
[ ] , szacunek i zrozumienie jest więcej warte niż pomne kieszenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za wszyskie mile slowa ale konsukwna krytke:*