15 kwietnia 2024

Czy moje teksty dają komuś nadzieję?

Siadasz przy komputerze w głowie masz pełno myśli, które byś chciała chciał przelać na papier. Patrzysz na klawiaturę litery nie układają ci się w żadne zdania i nie widzisz sensu pisania, a jednak litery, które bezmyślnie klikasz w Wordzie potrafią tworzyć coś podobnego do pięknego wiersza, który może być bardzo pomocny drugiemu człowiek. I Ja czytam teksty innych autorów blogów, często ich twórczość bardzo mnie motywuje do utworzenia czegoś nowego Czasami znajdzie się ktoś, kto sprawi, że jestem dla drugiego człowieka najcenniejszym prezentem, który możemy poderwać za darmo. Obecność człowieka to jest to coś, co bym chciała podarować drugiemu człowiekowi. Pomóc, tak jak kiedyś robił to Jezus, bo czasami wiesz nikt nie słucha, czujesz się samotny, choć jesteś w tłumie ludzi. Ja mimo tego, że obok w tygodniu jest koło mnie pełno ludzi to, Jeśli brakuje mi osoby bliskiej, to czuję się pusta, samotna. Ja sama chciałabym w ten sposób drugiego człowieka wspomóc, podarując mu rozmowę czas i zainteresowanie Uważam, że XXI wieku bardzo zatraciliśmy umiejętność rozmawiania ze sobą. A naszymi oczami jest ekran smartfona, zamiast twarz drugiej osoby i patrzenie jej w oczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za wszyskie mile slowa ale konsukwna krytke:*